بازار جهانی فایبر گلاس

بازار جهانی فایبر گلاس

پیش بینی رشد %5.9 بازار جهانی فایبرگلاس بین سال های 2014 تا 2025

بر اساس گزارش جدید Grand View Research ،Inc انتظار می رود که اندازه بازار جهانی فایبرگلاس تا سال 2025 به 21.27 میلیارد دلار برسد. پیش بینی می شود مصرف فایبرگلاس با افزایش آگاهی در بین مردم در مورد مزایای زیست محیطی همراه با مزایای رشد اقتصادی، رشد جدیدی را ثبت کند. علاوه بر این، انتظار می رود که استفاده گسترده از فایبرگلاس در کاهش وزن خودرو و تبدیل به اتومبیل های سبک وزن، صنعت ساختمان، ساخت و ساز و افزایش تاسیسات انرژی باد باعث رشد بازار این محصول شود.

پیش بینی مصرف کامپوزیت های فایبرگلاس

بازار جهانی فایبرگلاس و کامپوزیت

پیش بینی می شود که مصرف کامپوزیت های فایبرگلاس به دلیل استفاده گسترده از آنها در بخش خودرو، سریع ترین رشد را داشته باشد. از این محصول در بخشهای تولیدی اتومبیل جهت سبک ساختن وسیله نقلیه و نیز هوا فضا جهت افزایش عملکرد استفاده میشود. از کامپوزیت ها همچنین در ساخت تیغه های توربین بادی نیز استفاده می شود.

استفاده از عایق های فایبرگلاس

از عایق فایبرگلاس برای جداسازی حرارتی و الکتریکی در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. از فایبرگلاس می توان به صورت دیوار، سقف، پنجره و نردبان در ساخت و ساز استفاده کرد. پیش بینی می شود جذابیت زیبایی فایبرگلاس همراه با افزایش هزینه های ساخت و ساز در سطح جهان بازار را هدایت کند.

تقویت بازار جهانی

علاوه بر این، انتظار می رود که استفاده روز افزون از فایبرگلاس در تاًسیسات انرژی بادی، کاربرد های هوافضا و …  موجب تقویت بازار جهانی فایبرگلاس شود.

منبع: بازار جهانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


دسته بندی مقالات


لیست قیمت رزین


ارتباط با ما

لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر