حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین 1400

حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین 1400

حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین


در سال 1400 شاهد حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین بودیم. امروزه به طور قطع مهم ترین رویداد علمی‌-بازرگانی سالیانه با موضوع صنایع پوشش در کشور عزیزمان، نمایشگاه مذکور بوده و امید است با استمرار تلاش شرکت کنندگان، بازدید کنندگان و برگزارکنندگان که سه رکن اساسی‌ هر نمایشگاه را تشکیل می‌‌دهند شاهد رشد همه ساله آن بوده تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن به جایگاهی دست یابیم که نمایشگاه مذکور تبدیل به یکی از مهمترین رویدادهای سالیانه در عرصه جهانی‌ گردد، تا از این رهگذر و با همکاری و همداستانی تمام بخشهای اقتصادی شاهد توسعه یافتگی در سطح برترین اقتصادهای جهانی‌ آنچنان که در‌شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است، باشیم.

حضور در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین

 

حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین

در اولین دوره این نمایشگاه فضای تحت پوشش حدود 3050 متر مربع بوده که با تلاش مستمر مجریان و با استعانت از برترین شیوه های برگزاری و توسعه فعالیت های نمایشگاهی، توانست به رشد حداقل 17 درصدی در سال فضای تحت پوشش را تا 20000 متر مربع افزایش دهد.

عوامل مهم نمایشگاه

 

از مهم ترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجب رشد ادواری نمایشگاه شود، وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه مورد نیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده، به طوریکه که فقط 20 درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز، از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه از خارج کاسته شده و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد.

حضور نادپلیمر در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین

 

دوره 20 روزه نمایشگاه

 

در طول 20 دوره برگزاری این نمایشگاه متوجه شدیم دست اندر کاران صنایع و خدمات موضوع این نمایشگاه به دلیل نیازهای ذاتی آن عمد‌تاً از سرمایه گذاران تحصیل کرده و صاحب اندیشه‌های علمی و به روز بهره‌گیری نموده که ویژگی‌ مذکور، چهره‌ای آکادمیک به فعالان در این بخش داده بطوری که انجام وظیفه و خدمتگذاری به ایشان برای برگزارکننده نمایشگاه باعث افتخار و سربلندی می‌‌باشد.

صنعت تولید رزین نادپلیمر

 

صنعت تولید رزین در ایران سابقه ای بالغ بر چند دهه دارد و وارد شدن به این بازار و رقابت با شرکت های بزرگ و صاحب سبکِ این صنعت تنها در سایه رضایتمندی مشتریان و تأمین نیاز و خواسته ی آن ها ممکن است. در حال حاضر برند نادپلیمر با ظرفیت تولیدِ بالغ بر 20 هزارتن انواع رزین (10 هزارتن رزین پلی استر غیر اشباع، 3 هزارتن رزول و 7 هزارتن انواع رزین اکریلیک) در سال در حال خدمت رسانی به صنعت مواد شیمیایی کشور است و در صورت نیاز شرکت های تولیدی آماده ارائه انواع رزین های سفارشی نیز هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .


دسته بندی مقالات


لیست قیمت رزین


ارتباط با ما

لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر