استخر فایبرگلاس و رزین

استخر فایبرگلاس بسیار ظریف بوده و مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی ندارد و صرفا برای استفاده از ویلا، استخرهای ورزشی، خانه‌ها و باغ کاربرد دارد. استخر فایبرگلاس با توجه به نامی که دارد از رزین و فایبرگلاس ساخته شده و در ابعاد و شکل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

از این نوع استخر ‌پیش ساخته نیز می‌توان به صورت توکار و روکار استفاده کرد که برای استفاده استخر ‌پیش ساخته توکار باید چند عملیات ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر انجام شود.

فایبرگلاس موجود در این نوع استخر موجب می‌شود تا امنیت استخر در مقابل اجسام تیز و برنده بیشتر شود و مقاومت آن در برابر ضربه نیز دو چندان گردد.

استخر فایبرگلاس برای آن دسته از افرادی مناسب است که ملک آنها برای حمل استخر با کامیون و جرثقیل مناسب باشد و بتوانند هزینه بیشتری در مقایسه با استخر پی وی سی آماده پرداخت کنند.

استخر ‌پیش ساخته پلی اتیلین نیز نوع دیگری از استخر ‌پیش ساخته است که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی به فروش می‌رسد. برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک استخر ‌پیش ساخته ساده و در عین حال کارآمد هستند این استخر آماده پلاستیکی گزینه به صرفه‌ای است.

لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر