رزین‌های اکریلیک پایه آب

امروزه به دلیل شرایط و الزامات زیست محیطی استفاده از رزین‌های پایه آبی به شدت در حال افزایش است. پوشش‌های اکریلیک پایه آب بر اساس مونومر مورد استفاده به گروه‌های هموپلیمر اکریلیک خالص، کوپلیمر اکریلیک استایرن و امولسیون‌های وینیل استات تقسیم بندی می‌شوند. یک امولیسون‌ مخلوطی از دو  مایع امتزاج ناپذیر است که یکی فاز پاشیده که به صورت قطرات جداگانه پاشیده شده در فاز دیگر (فاز پیوسته) می‌باشد.

در حالت پلیمریزاسیون امولسیونی فاز پیوسته اساسا از آب تشکیل شده است و بنابراین فاز آبی نامیده می‌شود. این رزین‌ها به صورت پلیمریزاسیون رادیکالی تهیه می‌گردند.

در صنعت محصولات نهایی پلیمرازیسون امولیسونی را امولیسیون یا لاتکس می‌نامند.

 

رزین‌های اکریلیک پایه آب
نام محصولنوع رزینکاربردPHویسکوزیته (CP)درصد جامد (%)Tg (C°)دانسیته
KC-301لاتکس اکریلیکچسب5.5-6.514000-1600040±16-1.01
KC-503لاتکس اکریلیکآب بند بتن5-725000-4000050±120-

رزین اکریلیک KC-301 به عنوان چسب یا پوشش نهایی برای چوب و کاغذ کاربرد دارد. با توجه به مقاومت بالا به آب، انعطاف‌پذیری مطلوب، نفوذ پذیری مناسب و قدرت چسبندگی بالا و همچنین خاصیت الاستیسیته مناسب آن، در ساخت انواع پدهای سلولزی مورد مصرف در سیستم‌های سرمایشی، پیش خنک‌کننده های توربین‌های گازی، پدهای گلخانه‌ای، پدهای مرغداری و غیره کاربرد دارد.

لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر