حضور نادپلیمر در 22مین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین

حضور نادپلیمر در 22مین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین

حضور نادپلیمر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و رزین

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با تمرکز بر افزایش صادرات تولید داخل از تاریخ 9 لغایت 12 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.
بیش از 260 شرکت در بزرگترین رویداد صنایع رنگ و پوشش صنعتی کشور حضور داشتند. در مهم‌ترین رویداد صنعت رنگ ایران، شرکت های صنایع شیمیایی، صنایع رنگ سازی، تولیدکنندگان انواع چسب، تولیدکنندگان رزین های رنگ و پوشش و صنعت آبکاری حضور داشتند و با توجه به برنامه های اقتصادی کشور از جمله طرح جهش مسکن، خودکفایی تولید در پوشش های صنعتی، برگزاری چنین رویدادی توانست فرصتی مناسب برای تعامل صنایع مرتبط باشد. بیست و دومین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در فضایی به وسعت ۳۵‌ هزار متر مربع برگزار گردید.

نادپلیمر در سالن 9-8 در غرفه ای به مساحت 105 متر حضور پیدا کرد و رزین‌های تولیدی خود را در 3 گروه پلی‌استر غیراشباع، اکریلیک پایه آب و فنولیک ارائه نمود. این محصولات بوسیله نمایش کاربردهای انها در صنایع مختلف مانند شناورسازی، لوله، اتصالات و پالتروژن، تجهیزات ورزشی و تفریحی و صنعت ساختمان به مشتریان معرفی گردید.
محصولات نهایی که با استفاده از رزین‌های نادپلیمر تولید شده اند نظیر سینک ظرف‌شویی، لوله بتن پلیمری، تندیس و سردیس، سنگ مصنوعی و ورق‌های فایبرگلاس در غرفه نادپلیمر به نمایش درآمدند.


دسته بندی مقالات


لیست قیمت رزین


ارتباط با ما

لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر