رزین فایبرگلاس چه کاربردی دارد؟

امروزه با رونق گرفتن صنایع شیمیایی، استفاده از رزین و رزول به طرز ویژه ای افزایش داشته است، به وطوری که نقش رزین در خیلی از صنایع مانند: مجسمه سازی، ورق فایبر گلاس، وان و زیر دوشی و … پر رنگ شده و کاربرد فراوانی دارد. رزین فایبرگلاس نیز یکی از این دسته از رزین ها میباشد.

رزین فایبرگلاس ماده ای مصنوعی است که با ترکیب الکل ها و اسیدهای آلی تولید می شود. رزین را می توان به اشکال مختلف تهیه کرد. آنها می توانند به ژل، فیلم و مایعات تبدیل شوند. رزین های فایبرگلاس به طور کلی رزین های پلی استر هستند و از آنها برای اهداف مختلف استفاده می شود. آنها عمدتا به عنوان مواد ریخته گری، پر کردن چوب، چسب و برای تعمیرات اتوماتیک استفاده می شوند. خاصیت چسبندگی و دوام بسیار عالی این رزین ها، آنها را به یک ماده ساختمانی بسیار مفید تبدیل کرده است. می توان از این رزین ها برای چسباندن موادی با خصوصیات مختلف استفاده کرد. در اینجا چهار مورد از بهترین کاربردهای رزین فایبرگلاس آورده شده است.

رزین قطعات فایبر گلاس 1114
سفارش دهید
رزین قطعات فایبر گلاس 1104
سفارش دهید
Previous
Next
لوگو نادپلیمر | تولیدکننده انوع رزین‌های پلی‌استر غیراشباع، فنولیک و اکریلیک پایه آب

شرکت کولان سل، با دارا بودن تیم تحقیق و توسعه فعال قادر به طراحی و تولید انواع رزین های پلی استر غیراشباع، اکرلیک و فنولیک مورد نیاز مشتریان است. همچنین این شرکت دارای تیم بازاریابی و فروش بسیار با تجربه بوده که محصولات این شرکت را در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می نمایند.

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

آقای سعیدی پور

سرپرست فروش

آقای سعیدی پور

آقای برزگر

مسئول فروش

آقای برزگر